Collecteren met GIVT

Met Givt kun je eenvoudig geven aan de collectedoelen, in de kerk maar ook als je thuis of elders de dienst meemaakt. Dat doe je via je smartphone. Daarvoor kun je de Givt-app gratis downloaden via de App Store of Google Play Store.

Let op: elke vrijdag om 18.00 wisselt het collectedoel. Je kunt dan niet meer geven voor het collectedoel van eerdere zondagen.

Hoe werkt geven met Givt?

Na het downloaden van de app en het invoeren van je e-mailadres, kun je meteen een gift doen aan de collecte. Als je je registratie hebt voltooid, wordt de gegeven gift direct geregistreerd bij Givt. Je giften worden geïncasseerd door Givt en later aan de gemeente overgemaakt. Bij het registreren geef je een incassomachtiging af.

GIVT heeft wel een nadeel: in de app is niet te zien waar de collecte voor bestemd is. Achter de schermen worden de vermelde doelen wel gekoppeld, maar dat is dus niet zichtbaar voor de gever.

Periode dat gegeven kan worden

Vrijdagavond wordt het collectedoel voor de daaropvolgende zondag bekend gemaakt op de website en in de nieuwsbrief. Vanaf 18.00 is dat doel ook gekoppeld aan Givt. Je kan dan niet meer geven voor het doel van de week ervoor. Voor het nieuwe doel kun je geven tot de volgende vrijdag 18.00.

Meerdere collectes

Bij gebruik van de Givt-app is het mogelijk aan meerdere collectes te geven, namelijk door op het +je van ‘Collecte toevoegen’ te klikken. Aangezien we nog maar één (doel)collecte hebben, wordt bij alle drie de collectes hetzelfde doel gekoppeld.

Geven aan andere kerken en organisaties

Steeds meer gemeenten en stichtingen gebruiken de app. Je kunt de app dus ook in andere gemeenten, bij een aantal goede doelen en op evenementen gebruiken, bijvoorbeeld Opwekking en New Wine.

Is de app veilig?

Ja, de app is goed beveiligd. Je moet bepaalde persoonsgegevens invullen, maar die worden niet doorgegeven aan/gebruikt door anderen. Je geeft ook anoniem, de Samuelkerk kan absoluut niet inzien wie wat geeft. De Samuelkerk krijgt alleen maar te zien hoeveel mensen er hebben gegeven en hoeveel er in totaal aan elke collecte gegeven is met Givt.

Meer vragen?

Kijk op https://www.givtapp.net/.

Kerkdiensten

28-03-2024 19:30 - 20:00
19.30 Avondmaal in de Tabernakelkerk

29-03-2024 19:30 - 20:30
ds. Bram Hofland - Goede Vrijdag

30-03-2024 19:30 - 20:00
19.30 Vesper in de Tabernakelkerk

31-03-2024 10:00 - 11:00
10.00 ds. Ben van der Meulen - Pasen

Voor meer informatie zie dit
uitgebreide overzicht

Liturgie & collecte

Klik hier om de liturgie van de diensten voor de komende zondag weer te geven (doorgaans bijgewerkt op vrijdag)
Klik hier voor informatie over de collecte.

Missie

We willen ons door de heilige Geest laten leiden zodat wij en de mensen om ons heen Jezus vinden en Hem (steeds meer) gaan volgen. We willen dat dit steeds meer zichtbaar wordt en bidden daarom de heilige Geest om: liefde, vrede, trouw, blijdschap, moed, volharding, geduld en zorgzaamheid voor onszelf en elkaar.

ANBI gegevens

De ANBI transparantiegegevens zijn te vinden onder de link:

Disclaimer en Privacy

De Samuelkerk is zorgvuldig in het geven van correcte en actuele informatie aan bezoekers van de site. Zij kan echter niet garanderen dat deze informatie in alle gevallen foutloos, volledig en actueel is. De Samuelkerk is niet verantwoordelijk voor de inhoud van externe sites waarnaar wordt verwezen. Tevens is de Samuelkerk zorgvuldig in het omgaan met gegevens van de bezoekers van de website: er worden geen persoonsgegevens verzameld en niets gedeeld met derden.